Wednesday 16 November 2011

DATE KALI KE-4

 
k , time ney kad KLUANG MALL :) aku date dengan dia kali ke-4 , harhar :) aku tengah pening , tatahu nak tengok cite ape :D haha , then kita orang pilih nak tengok cite AL-HIJAB (: huhhh , (SERAM NEY) adik jaka yg snap pic ney dari belakang , ISWADI YAWH , aku tak perasan punn , hewhew , apapa punn , cantik doo pic ney :D aku suka sayangg :) haa , K sekarang aku nak cite pasal AL-HIJAB bukan snapper :) hee , masa tuu pukul 3 kott cita nya mula , kita orang datang pukul 1 , lama doo nak tunggu pukul 3 , ISWADI demam , aku dah kesian , haihh , then aku bawak dia tempat game , TEKKEN , haa , tiba-2 baik pulak demam dia :DD hahaha , biasalahh budak kecil :) adik-beradik suka main game TEKKEN , apa yg best punn aku tatahu , then dah pukul 3 , kita berjalan menuju ke wayang , then masuk , kita orang amik set 3 , sebaris , IS duduk tengah-2 :D masa aku nak duduk , aku rasa macam ada orang tendang sit aku , tapi aku rasa mcm perasaan aku jea , sbb kad belakang aku takda orang , tapi time tu jaka punn dengar , tu yg aku pelik , bila jaka pegi belakang tengok , takda sesape , haihh , time tu aku daa mula takut , then cita punn start , whoaa , bole lah tahan seram , sbb aku ney penakot orangnyaa :) time citanya daa mula seram , si adik ney mahu pegi toilet , HAHAHA , yang kelakarnya tu , tiga-2 sekali keluar pegi toilet , HAKHAK , kelakar , tapi aku tunggu dekat depan toilet jea , then masuk balik dalam movie :) *******HABIS :) aku jalanjalan dekat kluang mall , sekali aku jumpa BUDAKS COMEL :) tak sangka bole jumpa dia disitu , FARAH HARUN :) hee , dia cantik ouh , kita suka tengok muka dia xD Hee , okay habis :)

No comments:

Post a Comment